Labels

13 Ağustos 2014 Çarşamba

İÇİMDEKİ KÖTÜ RUH

Neden böyle bir başlık attığımı hemen söyleyeyim ; dün gece Tentenle çok fena kavga ettik ..
Sebebi benim yine kendi kendime triplere girip , bütün gece konuşup bağırmamdı malesef ...
Çok sinirlenmiş ve kırılmıştım ama bugÜn baktığımda bazen kendime bile tahammül edemiyorum ki Tenten bana tahammül edebilsin ..

Benim telefon hattım kapandı geçtiğimiz günlerde , henüz ödemedim de ..
Bu yüzden dün bütün gün iş yerindeyken gözüm telefondaydı. Ama sadece iki kere aradı Tenten ve bu benim kalbimi çok kırdı ...

İş çıkışı da arabada başlayan sikayet ve ' kendimi anlatma çabalarımgit gite alevlendi ve sesimi yükselltip bağırıp çağırmaya kadar vardı ne yazıık ki...
Hangi ara geldik oralara ama istemiyorum boşanalım bile dedim ..
Ve o müthiş kalp kırıklığına sebep olan sözler döküldü dudaklarından sevdiğim adamın ; ' Yeter be biterse , birsin , her akşam senin dırdırınlamı uğraşacağım !!
Bu sözler beni öyle sarstı ki bir an afalladım ..
Çok kırıldım ama en çok ta kendime kızdım !
Çünkü biliyorum , her kelimesinde haklı ...
Neden böyleyim bilmiyorum ama böyleyim işte ..
Ben de mutlu değilim bu halimden ama bir şeye sinirlendiğimde ne söylediklerimi duymuyor kulaklarımı ..

Ne yaşandıysa yaşandı , ama dün gece bu olanlardan sonra ciddi kararlar aldım. Öncelikle bunu belirteyim ..
Artık daha az konuşmak ve daha neşeli ve pozitif biri olmak istiyorum ..
Şuanda bunları iş arasında yazdığım için ayrıntıya giremiyorum ama biraz da olsa bir şeyler yazıp rahatlamak istedim ..
Ve kararlarımı da kazımak istedim sonsuzluğa aynı zamanda ...
ARTIK DIRDIR YOK ..
SÜREKLİ MUTSUZ GÖRÜNEN BİRİ HİÇÇ YOK ...
DAHA ÇOK GÜLÜMSEYECEĞİM MUTLU GÜNLER VE DE BAŞARILI BİR İŞ HAYATI NASİP ET ALLAH'IM ...
AMİİNNN:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder