Labels

12 Haziran 2014 Perşembe

SÖYLEMEDİKLERİM VAR İÇİMDE ; SÖYLENMEYİ BEKLEYEN..

Merhaba ,
Belkide daha önce tanıştık sizinle..
Çünkü hali hazırda aktif yazdığım bloğum var zaten..İyi de bir okuyucu kitlem var çok şükürrr....
Ama anladım ki , öyle ilk blog açmanın hevesi ile bütün hısım akrabaya canlı yayın yapmamak lazımmış..
Çünkü neredeyse bütün arkadaşlarım ve genç aile üyelerimizin takip ettiği bir bloğa tam anlamıyla istediklerini yazamıyor insan..
Tabi bir de sevgili eşim var ki ; kendisi bütün gün bilgisayar başında olduğundan dolayı her an girip okuyabilir kaygısı yaşayarak bir şeyler yazmak hiç hoşuma gitmiyor..
Evet tanışamadığım ama orda bir yerlerde beni okuduğundan haberdar olduğum sevgili arkadaşlarım..
O kadar çok şey var ki anlatılmayı bekleyen anılarım,sorunlarım,hedeflerim,dedikodularım..
Nereden başlasam bilemiyorum..
Dur en iyisi ben bir düşünüp ; öyle geleyim..
Sizleri seviyorum...

Öpücükk

1 yorum: