18 Kasım 2014 Salı

ÇOĞU BİTTİ , AZI KALI ..

Buraya gelmeden önce geniş bir yapılacaklar listem vardı elimde ..
Şimdi bakıyorum da kısa zamanda büyük bir yol katettik çok şükür ..
Ama insanoğlu işte ..
Hep olumsızı görmeye proglamlanmış gibi hep olmayanlara takılıtoruz ..
Ve ne kadar da az şükrediyoruz ..!

İşte bu yüzden aklımdakş tüm sorulara rağmen duamı edip bekliyorum ..
Hayırlısıya bu kadar işi düzene sokan Rabbim rızkımızı da bir şekilde verecek elbet ..
Gönlümdeki işe de bolluk berekete de sahip olacağız en kısa zamanda inşllah ...
Yine yazarım ben dostlar ..
Bu sefer olacak değil de ' oldu ' diye  yazarın inşallah ..

Yeni işe girdim ...
Tentenin işleri çok çok iyi ve biz çok mutluyuz çok şükür diye inş....

23 Ekim 2014 Perşembe

MUTLULUK HALİ..

Yeni hedefler ve hayaller var önümüzde ..
Bu sebeptendir ki ; hoş bir heyecan ve hafif bir karın ağrısı ..
Güzel düşünen , güzel gören ve güzel şeyler yaşamaya hevesli yanımı kullandığım şu günlerde ; gönüm ferah , ruhum teslim olmuş bir mutluluk içinde ..
Ne demiş Hz Şems ; ' İşin Allah'a kalmışsa , olmuş bil ! '
İşte bizim işlerimiz de böylece oluyor ..
Sonsuz şükürler olsun ;
Kalbimde ferahlını hissettiğim teslimiyet duygusunu hissettirene ..

18 Eylül 2014 Perşembe

CANIM SIKILIYOR DOSTLAR ..

Tenten bu ay maaş alamadı yine ..
Canımın birinci sıkılma sebebi bu aslında ..
Ve bütün sıkıntılarımın da temelini oluşturuyor ..
Bu akşam alabilir umarım..
Gün içerisindeki telefon konuşmalarımızın içeriği sadece maaşın yatıp yatmadığı sorusu oluyor ..
Ne de matah bir konuşma değil mi??
Oysa ben evliliğimizdeki tutku ve sevginin tekrar yeşermesini diliyorum ..
Keyifsiz konuşmalar yapmayı değil ..

Hava da pek bir yağmurlu , ruh halimi desteklercesine ..
Ama önemli olan içimizdeki güneşi keşfedebilmek değil mi ??
Bizim havamız güzel olduktan sonra , varsın sel götürsün caddeleri ..
Aman kimselere bir şey olmasın tabi :))

Neyse , can sıkıcı şeylere yoğunlaşıp , sizleri de kendimi de daha fazla sıkmayayım ..
Güzel düşüneyim , güzel olsun :))
Hepimizin cepleri para dolsun :) Aminn :))))))

15 Ağustos 2014 Cuma

MUTLUYUM , MUTLUSUN , MUTLU ..

Dün ve bugün , aldığım kararlardan sonra kendimi çok daha mutlu ve olumlu hissediyorum ..
İşimi daha kendimden emin ve mutlu yapıyorum ve aldığım tepkiler de bu yönde çok şükür :))
Yaptığım işi seviyorum ,
Sahip olduğum hayatı çook seviyorum ..
Tenteni ve canım oğlumu da çok seviyorum ..
Sahip olduklarım için binlerce şükürler olsun Allah ' ıöma
Şunu anladım ki , kalben Allah'a yakın olunca diğer bütün şeyler önemsizleşiyor bir anda gözünüzde ..
Çok şükür ki bu duyguları nasıl sürekli yaşayacağımı öğrendim ..
Allah hepimize yakın ve dualarımıza icabe t ediyor çok şükür ..
Allah'ım hepimizin kalbinde olsun inş.
Bütün dualarımız kabul olsun inş.
Ben artık daha mutlu ve iyi bir insanım bu sayede ..
İşimde çok iyiyim ve biliyorum ki , yakında maaşıma zam yapılacak ..
Eşim bana çook aşık :))
Kısaca mutluyum işte ..
ÇOK ŞÜKÜR , BİN ŞÜKÜR ..
Kocaman Sevgilerimle..

13 Ağustos 2014 Çarşamba

İÇİMDEKİ KÖTÜ RUH

Neden böyle bir başlık attığımı hemen söyleyeyim ; dün gece Tentenle çok fena kavga ettik ..
Sebebi benim yine kendi kendime triplere girip , bütün gece konuşup bağırmamdı malesef ...
Çok sinirlenmiş ve kırılmıştım ama bugÜn baktığımda bazen kendime bile tahammül edemiyorum ki Tenten bana tahammül edebilsin ..

Benim telefon hattım kapandı geçtiğimiz günlerde , henüz ödemedim de ..
Bu yüzden dün bütün gün iş yerindeyken gözüm telefondaydı. Ama sadece iki kere aradı Tenten ve bu benim kalbimi çok kırdı ...

İş çıkışı da arabada başlayan sikayet ve ' kendimi anlatma çabalarımgit gite alevlendi ve sesimi yükselltip bağırıp çağırmaya kadar vardı ne yazıık ki...
Hangi ara geldik oralara ama istemiyorum boşanalım bile dedim ..
Ve o müthiş kalp kırıklığına sebep olan sözler döküldü dudaklarından sevdiğim adamın ; ' Yeter be biterse , birsin , her akşam senin dırdırınlamı uğraşacağım !!
Bu sözler beni öyle sarstı ki bir an afalladım ..
Çok kırıldım ama en çok ta kendime kızdım !
Çünkü biliyorum , her kelimesinde haklı ...
Neden böyleyim bilmiyorum ama böyleyim işte ..
Ben de mutlu değilim bu halimden ama bir şeye sinirlendiğimde ne söylediklerimi duymuyor kulaklarımı ..

Ne yaşandıysa yaşandı , ama dün gece bu olanlardan sonra ciddi kararlar aldım. Öncelikle bunu belirteyim ..
Artık daha az konuşmak ve daha neşeli ve pozitif biri olmak istiyorum ..
Şuanda bunları iş arasında yazdığım için ayrıntıya giremiyorum ama biraz da olsa bir şeyler yazıp rahatlamak istedim ..
Ve kararlarımı da kazımak istedim sonsuzluğa aynı zamanda ...
ARTIK DIRDIR YOK ..
SÜREKLİ MUTSUZ GÖRÜNEN BİRİ HİÇÇ YOK ...
DAHA ÇOK GÜLÜMSEYECEĞİM MUTLU GÜNLER VE DE BAŞARILI BİR İŞ HAYATI NASİP ET ALLAH'IM ...
AMİİNNN:)

4 Temmuz 2014 Cuma

HER ŞEY YOLUNDA MERKEZ :)

Çok şükür Tenten' in iş ile ilgili sorunları birkaç günde netice buldu ve iş yerinin başka biri tarafından devir alınmasıyla paçayı yırttığımızın haberini aldık Allaha bin şükür..
İşşizlik psikolojisi ile hiç çekilmeyecekti zaten daha fazla..
Zaten onu teselli etmekten tükendim - tükenecektim...

Neyse çok fazla vaktim yok bu kez , hemen konuya gireyim de kaçayım evime..
Malum buğun cuma ve iki gün tatill :):))

Planlarım vardı elbet ama x durumlar meydana geldi vücudumda ve tensel planlar suya düştü..
Anlamıyorum ya , önceden yapmamak için köşe bucak kaçtığım şeyleri şimdi yapabilmek için fırsat kolluyorum , ama bu kez de o fırsatı kollamaktan yoruluyorum ...

Hafta sonu için daha yüzeysel şeyler düşüneceğim bu konu ile ilgili ama bir yandan da önceki hafta sonlarından daha güzel geçmesi için de elimden geleni yapacağım..
Sanırım ilişkimizin buna ihtiyacı var..
Hele dün akşamki kavgamızdan sonra  , bir şeyleri düzene oturtmamız şart oldu..
Dün akşam ne mi oldu ??
Çok anlatasım var ama vaktim yok malesef :(
Saat 17:44 ve çıkmadan masamı toparlamam gerektiği için yazımı burada , en heycanlı yerinde sonlandırıyorum.
Anlatacak çok şey var , anlatmayı planladığım ama bir türlü uygun zaman bulamadığım..
En kısa sürede görüşmek üzere,,
Takipte kalın , yine yine gelin sayfama.
Sevgilerimle..

27 Haziran 2014 Cuma

MİM - MİM - MİM

Hiç uzatmadan direkt mim sorularıma geçiyorum gelsin cevaplarrr  ;
Sevgili Grilady ' ye gönderiyorum bu miimi :) Ve cevaplamak isteyen herkese gelsin...

1-)  Blog yazmak sana neler kazandırdı ?

2-) Ne tür kitaplar ve filmlerden  hoşlanırsın ?

3-) Tekrar tekrar okuduğun bir kitabun var mı ?

4-) Seni tanımlayan en iyi 5 kelime ?

5-) Okumaktan en çok keyif aldığın blog içeriği hangisidir ? Kişisel - Moda - Yemek - Teknoloji ?

17 Haziran 2014 Salı

AKŞAM İÇİN PLANLAR...

Bu aralar oğluşumuz evde olmadığı için daha özel zamanlar geçirmeliyiz diye düşünüyorum ten tenimle..
Ama bütün planlarım işten çıkıp metroya binene kadar devam ediyor ne yazıkki..
Çünkü öyle yorgun oluyorum ki - masa başı iş deyip geçmeyelimm-- eve gidip yatmak dışında birley yapasım olmuyor..
Bu akşam kendimi biraz zorlayayım da ten tene kendini biraz özel hissettireyim di mi???
Planlarım var ama yarın sadece uygulayabildiklerimi paylaşşam iyi olacak..
Sevgilerimle..

16 Haziran 2014 Pazartesi

ZOR ZAMANLAR ; KOLAY AŞILIRMIŞ..

Aslında bunu böyle dile getirmek bile istemiyorum ama sanırım artık içimi dökmeye ciddi olarak ihtiyacım var..
Hem biliyorum ki yakın tanıdıklarım bir şekilde bilip , okumayacak..
O yüzden daha da rahatım..
Sorun eşim Ten ten 'in işleri..
Evet ten ten..ona böyle ilk kez hitap ediyorum ve böyle dediğimi kendisi hiç bilmeyecek büyük ihtimalle..
Neyse ;
Ten Tenin iş yerinde birkaç aydır ciddi sorunlar var..
İş var ama borç çok ;
Para akışı var ama personeline maaş vermiyor..
Geçen aylarda sağolsun sıkışık olduğumuzu vs söylediğimiz için müdürü kendi cebinden çıkarıp verdi maaşın bir kısmını ama bir sonraki maaş günü geldi ve geçti bile..
Cuma günü Pazartesi ya da en geç Salı günü her şeyin düzeleceğini söylemişlerdi ama bugün eşimden öğrendim ki şirkete bugün haciz gelecekmiş..
Yani maaş falan ne olacak belli değil..
Kira ödemesi de en son ayın 15'ydi..Yani dün son günüydü..
Kısaca kendimi bu durumun çok içine okup enerjimi düşürmemeye çalışşam da Ten Ten'in umutsuzluğu beni de fena halde sarıyor ve moralimi bozuyor..
Allah büyük ve böyle zamanlarda sınıyor bizi...güçlü olmalı ve inancımızı kaybetmemeliyiz biliyorum ve bunun için de ciddi anlamda savaşıyorum..
Mesela bir mevzu var ' Çekim Yasası ' diye..
Ben de uyguladım ve gerçekliğini bir nevi ispatlamış oldum..
O zaman sizin de gözlerinizin önünde tüm kalbimle inanarak şunları yaşamak istiyorum ki ;
Bir sonraki yazdıklarım aşağıdakiler gibi olacak ;;;;;


ÇOK MUTLUYUMMM ; HERŞEY YOLUNA GİRDİ ÇOK ŞÜKÜR VE CANIM EŞİMİN İŞİ DÜZELDİİİ..

KİRA VE DİĞER BORÇLARIMIZIN HEPSİNİ ÖDEDİK VE BOLLUK BEREKET İÇİNDE YAŞIYORUZ YİNE..

BİRİCİK OĞLUM YANIMIZDA VE HAFTA SONLARI ÇOK GÜZEL VAKİT GEÇİRİYORUZZZ..

KISACA HAYAT ÇOK GÜZEL VE BU MÜKEMMEL VE HUZUR DOLU AİLE İÇİN BİNLERCE ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAH'IMMM......

HERŞEY ÇOK GÜZEL

12 Haziran 2014 Perşembe

SÖYLEMEDİKLERİM VAR İÇİMDE ; SÖYLENMEYİ BEKLEYEN..

Merhaba ,
Belkide daha önce tanıştık sizinle..
Çünkü hali hazırda aktif yazdığım bloğum var zaten..İyi de bir okuyucu kitlem var çok şükürrr....
Ama anladım ki , öyle ilk blog açmanın hevesi ile bütün hısım akrabaya canlı yayın yapmamak lazımmış..
Çünkü neredeyse bütün arkadaşlarım ve genç aile üyelerimizin takip ettiği bir bloğa tam anlamıyla istediklerini yazamıyor insan..
Tabi bir de sevgili eşim var ki ; kendisi bütün gün bilgisayar başında olduğundan dolayı her an girip okuyabilir kaygısı yaşayarak bir şeyler yazmak hiç hoşuma gitmiyor..
Evet tanışamadığım ama orda bir yerlerde beni okuduğundan haberdar olduğum sevgili arkadaşlarım..
O kadar çok şey var ki anlatılmayı bekleyen anılarım,sorunlarım,hedeflerim,dedikodularım..
Nereden başlasam bilemiyorum..
Dur en iyisi ben bir düşünüp ; öyle geleyim..
Sizleri seviyorum...

Öpücükk