Labels

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Çift Kişilikli Olmabilir Miyim Acaba ?

İki ayrı kişilğim varış gibi hissediyorum son zamanlarda...
Nasıl başladı bu değişim bilmiyorum ama bu durumdan hiç hoşnut değilim. Artık daha kontrollüyüm... Yoksa buna büyümek mi diyorlardı okuyucu ??

Yok hayır bence büyümek bu olmamalı ...
Eskisi gibi maceraperest hayallerim oluyor ama bunları hayata geçirme konusunda çok temkinliyim. Bu da canımı sıkıyor işte...

Bir yanım hayat geçici , ibadet et , herşeyin bir gün hesabını vereceksin diyor...
Diğer yanım hayata bir kez geleceğiz , tadını çıkart diyor ...

Eskisi gibi kitap ta okumuyorum artık...
Sanatsal grişimler de de bulunmuyorum ...
Resmen içim geçmiş gibi yaşıyorum. Az şükrediyorum , hiç dua etmiyorum...
Kendime bir an önce çeki düzen verip, eski ben olmam gerek...
İçimde fırtınalar koparken dışarıdan durgun bir denizi oynamak hiçç dürüstçe değil !



1 yorum:

  1. hımm ikilemler işte bunlar . depresyon felan olmasın *-*
    bir de ortam yokluğu. yani içinden geçenleri yapacaksın ama buna engel çok o yüzden bastırılmış hissediyorsun :(
    ama harekete geç bence ufak bi adım seni bu sıkıntılardan kurtarır tek bir adım ;)
    sevgiler canım<3<3<3
    yeni adresim
    ladybugtr.blogspot.com

    YanıtlaSil